مشروح گزارش درباره بازار خودرو را (اینجا) بخوانید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید قالیباف افزود: لازمه کاهش زیان انباشته، اصلاح ساختار است؛ به نحوی که بدون اصلاح ساختار، نمیتوان با افزایش قیمتها زیان انباشته را جبران کرد.
۲۲۳۲۲۵
مشروح گزارش درباره بازار خودرو را (اینجا) بخوانید.
به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امید قالیباف افزود: لازمه کاهش زیان انباشته، اصلاح ساختار است؛ به نحوی که بدون اصلاح ساختار، نمیتوان با افزایش قیمتها زیان انباشته را جبران کرد.
۲۲۳۲۲۵
منبع: https://www.khabaronline.ir/news/1678504/%D8%AE%D8%A8%D8%B1-%D9%85%D9%87%D9%85-%D9%85%D8%B9%D8%A7%D9%88%D9%86-%D9%88%D8%B2%DB%8C%D8%B1-%D8%B5%D9%86%D8%B9%D8%AA-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D9%82%DB%8C%D9%85%D8%AA-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%B2%DB%8C%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D8%B3%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF
وی تاکید کرد که مسیر مجوز افزایش قیمتها بسته نیست و خودروسازان میتوانند متناسب با افزایش هزینههای تولید، درخواستهای خود را به سازمان حمایت ارسال کنند تا در ستاد تنظیم بازار مورد بررسی قرار گیرد. اما اصلاح ساختارها باید صورت گیرد.