امروزه اول از همه باید به تجربه کاربران دقت کنید، مطمئن شوید که آنها از فعالیت در سایت شما راضی بوده و محتواهای شما را دوست دارند، سپس و در اولویت دوم به فکر سئو کردن دقیق سایت بیوفتید. گوگل متوجه شده بود که به کمک ربات ها در خیلی مواقع توانایی مقابله با فریب کاری سئوکارها را ندارد اما در مقابل، انسان ها به خوبی میتوانند تعیین کنند که کدام سایت محتوای نامناسب را به جای محتوای با کیفیت ارائه میکند. این یعنی اگر دیجی کالا یک سایت معتبر است، باید سایت های دیگری که در سطح وب فعالیت میکنند، گهگاه از صفحات خود به آن لینک داده و در موردش صحبت کنند.
چه چیزهایی با سئو اشتباه گرفته میشوند؟
به جای این که مدام یک کلمه را در متن تکرار کنید می توانید از این کلمات بهره بگیرید. به عنوان مثال معمولا قسمت نتیجه گیری مطالب بین تگ های H4 تا H6 قرار می گیرد. هر تیتری که درصفحه سایت وجود دارد یکی از این 6 مورد را شامل می شود. در ادامه این صفحه به توضیح کامل درمورد هر سه مورد توضیح خواهیم داد.
توجه کنید که برای نوشتن تبلیغات در رپورتاژ، میبایست از یک فرد متخصص کمک بگیرید. چرا که هدف دوم بعد از افزایش اعتبار و رتبه صفحات سایت، آگاهی کاربر بدون ایجاد حس ناخوشایند در او میباشد. رپورتاژ نوعی محتوا متنی به همراه تصویر یا ویدیو که در قالب یک گزارش آموزنده یا خبری در وبسایتهای دیگران انتشار و از آن محتوا به صفحات هدفمند خود لینک داده میشود. درست حدس زدهاید، رپرتاژ نوعی بک لینک است که به سایت ما وارد میشود. سعی نمایید که کاربران هدف خود را بشناسید و بیشتر روی آنها تمرکز کنید و برای آنها تولید محتوا انجام دهید.
سئو کلاه سفید (white hat SEO)
همچنین در سال ۲۰۱۸، ایندکس را نیز به صفحههای موبایل اضافه کرده است. هماکنون این صفحات هم در ایندکس و هم در رتبهبندی گوگل موثر هستند. قبل از اینکه گوگل بتواند محتوای شما را در نظر بگیرد، ابتدا باید بداند که وجود دارید یا خیر. گوگل از چندین روش برای کشف مطالب جدید در وب استفاده میکند اما اولین روش آن خزیدن یا کاوش کردن است.
تاثیر رفتار کاربران بر سئو سایت
اگر هنوز در درک کلمه کلیدی مشکل دارید، پیشنهاد می کنیم مطلب “کلمه کلیدی” چیست را مطالعه کنید. در 25 سال گذشته، موتورهای جستجو از ارزیابی مبتنی بر متن ها، به عصر یادگیری ماشینی حرکت کرده اند. بسیاری از آنها به طور رسمی توسط گوگل تایید شده اند، اما بسیاری از آنها در سطح گمانه زنی و نظریه باقی مانده اند. از نقطه نظر عملی، بهتر است بر روی عواملی تمرکز کنید که تأثیرشان ثابت شده است، اما همچنین سعی کنید که امتیاز خوبی را در همه زمینه ها کسب کنید. اجرای دستورالعمل هایی که در این راهنما به شما داده می شود شروع خوبی برای یادگیری سئو است.
- اصطلاح «لنگر» در نسخههای قدیمیتر مشخصات HTML برای چیزی که در حال حاضر به عنوان عنصر a یا تگ نامیده میشود، استفاده میشد.
- علاوه بر این میتوانید نسخهای متنی از همان تصاویر و ویدیوها داشته باشید تا نظر کاربران علاقهمند به مطالعه را نیز جلب کنید.
- کلمه کلیدی یکی از مهم ترین و پایهای ترین مباحث در آموزش سئو مقدماتی تا پیشرفته است که باید به آن بیش از هر چیز دیگر توجه داشته باشید.
- همچنین، وجود کدهای بیشتر به معنی سرعت کمتر در بارگذاری صفحه است؛ و سرعت بارگذاری صفحات نیز یک فاکتور اساسی در سئوی سایت از نظر موتورهای جستجو است.
سئو چیست؟ چرا SEO اهمیت دارد ⭐ 11کاربرد ️ به زبان ساده