به گزارش خبرگزاری خبری ، کابوس جاده های ایران ، وسایل نقلیه مرگ یا هر عنوان دیگری که به کامیون های بنز هود می دهیم هیچ تاثیری ندارد ، و به گزارش خبرگزاری ، دیزل Khodro ایران هنوز تمایلی به متوقف کردن این پیرمرد ندارد. در حالی که تولید این کامیون ها به دلیل عدم رعایت استانداردهای جدید مدتی متوقف شده است ، ایران با ایجاد تغییرات فنی و به روزرسانی ویژگی های کامیون های پوشش ، جودرو دیزل را از سر گرفته است. این کامیون ها که قبلاً با نام 1 و 2 شناخته می شدند ، اکنون 1 و 2 نامگذاری شده اند و توانسته اند استانداردهای جدیدی را رعایت کنند. ایران اخیراً اولین شرایط برای فروش این کامیون ها را اعلام کرده است و بنابراین ما تغییرات آنها را مرور خواهیم کرد.
تاریخ
دیزل خلرو ایران ، که قبل از انقلاب شناخته شده بود ، در سال 6 در تهران تأسیس شد تا کامیون های مرسدس -بنز را در تهران تولید و تهیه کند. این شرکت شروع به مونتاژ کامیون بنز کرد که یکی از سری جدید Mercedes -Penz Truck بود. زنجیره کامیون در آلمان در سال ششم معرفی شد و هنگام صحبت از ایران کاملاً جدید بود. کامیون های سری L در ابتدا به بازار محلی آلمان اختصاص داده شدند ، اما به دلیل کیفیت بالای و ارزش پایین آن ، آنها نیز در بازارهای صادراتی خدمت می کردند و بسیار موفق بودند.
خوفر در ابتدا با یک گروه روزانه یک کامیون کار کرد ، اما اندکی پس از آن ، به دلیل افزایش تقاضا برای وسایل نقلیه تجاری ، خطوط تولید و مونتاژ گسترش یافت. خاور کامیون سری LP مرسدس -بنز LP را در سال ششم به تولید خود اضافه کرد ، سپس کامیون نیمه Heavy و کامیون محور زناشویی به خطوط مونتاژ این شرکت اضافه شد. در 9 سالگی ، خاور با بخش اتوبوس در ایران خودرو و ایران ، دیزل ایران ادغام شد. در سال دوم ، مدل 2 -laiter 2 با مدل قدرتمندتر OM -Liter جایگزین شد. این پرداخت تاکنون در کامیون هود استفاده شده است.
از آنجا که شرکت آلمانی میللر اتاق شارژ و کامیون های شارژ را ساخته است ، این کامیون ها در ایران به بنز مایلز معروف هستند. این کامیون ها به طور گسترده در کشور ما مورد استفاده قرار می گرفتند و با وجود پنج سال ، بیشتر حمل و نقل سنگین کشور با کامیون های پوشش. البته با گذشت سالها ، دیزل ایران تقریباً تمام قسمتهای فنی این کامیون ها مانند محورها ، جعبه دنده ها ، جعبه های فرمان و غیره را با کیفیت تغییر داده است.
با این حال ، کامیون های بانزن ، که سالها به رنگ نارنجی تولید می شدند ، به دلیل طراحی ساده ، سهولت تعمیر و فراوانی قطعات ، هنوز هم در بین رانندگان محبوب هستند و با وجود راه اندازی مدرن ترین و راحت ترین کامیون های چینی ، بنز مایلز است هنوز هم می فروشد. در حقیقت ، مایلز دارای مجوز آبی نیسان بین کامیون ها است ، اگرچه در نمونه جدید از کیفیت بالایی برخوردار است ، اما او هنوز یک خریدار دارد و دیزل Khodro ایران از رها کردن آن امتناع می ورزد. این شرکت با نصب سپرهای فلزی در زیر سپر جلو ، مشکل ارتفاع کامیون های کالسکه را که اتومبیل های خرد شده را در حوادث قرنیه خرد می کردند ، حل کرد!
کامیون جدید 1 و 2 تغییر می کند
همانطور که اشاره کردیم ، ایران Khodro تغییراتی و پیشرفت هایی برای متناسب با کامیون های پوشش با استانداردهای جدید انجام داده است. یکی از این تغییرات ، سیستم ضد اسلیپ ASR ، سیستم کنترل پایداری ESC و ترمزهای اضطراری هوشمند ABS است ، در حالی که نسخه قبلی فقط ترمز ABS بود. علاوه بر این ، سیستم هشدار انحراف یکی دیگر از تجهیزات ایمنی است که به این کامیون های جدید اضافه شده است. گسترش خودکار و لجن نیز از ویژگی های جدید این کامیون ها برای کاهش هزینه های نگهداری و افزایش دوام سیستم ترمز است. فضای داخلی نیز به صندلی درایور بخاری اضافه شده و به صفحه دیجیتال اضافه می شود.
ویژگی هایی که قبلاً در کامیون های اتومبیل ارائه شده است شامل موارد زیر است:
- سرد و بخاری
- بخاری
- صندلی های قابل تنظیم
- لامپ های جلو و جابجایی
- متصدی
- صدای برقی
- بوق های پس زمینه
- قفل دیفرانسیل
- گارد جانبی جلو و عقب
- رادیو با کارت USB ، AUX و SD
- کپسول کنترل آتش
- راهنمایی هیدرولیک قابل تنظیم
مشخصات فنی برای کامیون های جدید 1 و 2
علاوه بر موارد فوق ، تغییراتی در پوشش کامیون ها برای مطابقت با استانداردهای انتشار جدید وجود دارد. موتور 4 -کلر OM -6 -6 -tobocrated اکنون مجهز به سیستم سوخت مشترک است ، در حالی که در نسخه قبلی ، سیستم سوخت مستقیماً بود. با تشکر از این تغییر ، محصول پرداخت اکنون به 4 اسب بخار و 2 نانومتر گشتاور افزایش یافته است ، در حالی که این تعداد قبلاً 2 اسب بخار و 2 نانومتر بودند. این افزایش در تولید باعث افزایش کارایی کامیون و دامنه های تیز می شود و به لطف این ویژگی ، حداکثر ظرفیت شیب برای کامیون های پوشش از 2 ٪ به 5 ٪ افزایش یافته است. علاوه بر این ، ملاک انتشار کامیون های قدیمی از دیزل ایران ، Khodro از یورو 2 تا یورو 2 ، به روز شد که باعث کاهش مصرف سوخت می شود.
تفاوت بین کامیون های جدید بنز و دو کامیون چیست؟
به طور خلاصه ، لیست تغییرات در این کامیون ها شامل موارد زیر است:
- سیستم کنترل پایداری
- سیستم ضد اسلیپ
- ترمزهای اضطراری هوشمند
- هشدار جاده خارج از جاده
- بخاری صندلی راننده
- صفحه آمپر دیجیتال
- شادی
- لجن اتوماتیک
- سیستم سوخت مشترک
- خروجی موتور را افزایش دهید
- استاندارد -to -euro -euro 2
قیمت کامیون های جدید بنز 1 و 2
قیمت نهایی این کامیون های جدید اعلام نشده است ، اما ایران خمرو دیزل 1.5 میلیارد دلار با 2 میلیارد دلار اعلام کرده است ، در مقایسه با 2 میلیارد تومن و دو میلیارد از 1.5 میلیارد تومانس. از آنجا که تعداد پیش پرداخت معمولاً نیمی از قیمت نهایی اتومبیل است ، پیش بینی می شود قیمت این کامیون ها بین 1.5 میلیارد دلار تا 1.5 میلیارد دلار باشد. به طور کلی ، اگرچه تبلیغات پرداخت ، کاهش آلودگی و افزایش یکپارچگی کامیون های پوشش وسیله نقلیه ممکن است یک گام مثبت باشد ، اما مشکلات اصلی این کامیون ها از جمله کیفیت پایین ، امکانات پایین و راحتی بسیار کم ، ادامه می یابد برای تقویت آنها و مجبور کردن رانندگان ایرانی در دوره ای.
1