قوانین اخذ نوبت
  • در اين طرح مشكلاتي از خودرو كه در حدود كمتر از يك روز كاري زمان نياز دارد ٬ برطرف شده و خودرو تحويل مشتري گردد
  • درصورت عدم امکان پذیرش در تاریخ درخواستی مشتری، اولین زمان پذیرش برای ایشان درنظر گرفته شده و توسط پیامک به مشتری اعلام می گردد.
  • امکان ثبت نوبت و انجام تعمیر در همان روز امکان پذیر نمی باشد لذا نوبت درخواستی را از 24 آینده به بعد انتخاب نمایید.
  • در صورتيكه مراجعه حضوري حداكثري توسط مشتريان صورت گيرد٬ اولويت با مشترياني مي باشد كه از طريق سايت نسبت به اخذ نوبت اقدام نموده اند.
  • هنگام مراجعه جهت انجام سرويس هاي ادواري خودروهايي كه داراي کارت طلايي مي باشند، كيلومتر پيمايش خودرو مي بايست حداقل 500 کيلومتر قبل و حداکثر 1500 کيلومتر بعد از پيمايش کيلومتر سرويس مربوطه باشد.
  • مشتریان گرامی در هنگام پذیرش خودرو ، به همراه داشتن کد رهگیری الزامی می باشد.

 

خدمات ویژه پس از فروش