نمایندگی ایران خودرو کد 4314 رحیمی (شرکت هنگام خودرو گامرون)


سوالات متداول کارت طلایی

سوالات متداول کارت طلایی

 

  •  کارت طلایی چیست؟

  پاسخ: کارت طلایی، خدمات شامل بیمه بدنه به همراه مزایای بیشتر. از یک ستاره تا چهار ستاره با مزایای متفاوت قابل خرید می باشد. برای خودروهای پارس و سمند به صورت اجباری بوده و بقیه خودروها با پرداخت مابه التفاوت به صورت اختیاری می توانند از مزایای آن بهره مند شوند. (توضیحات بیشتر)

 



  • پس از برگشت چك کارت طلایی چه امري اتفاق مي افتد ؟

پاسخ: اشتراك غيرفعال و پيامكي دراين خصوص به مشتري ارسال مي گردد (درصورتيكه مشتري شماره تلفن همراه خود را هنگام تمديد اشتراك داده باشد و در سيستم ثبت شده باشد ) سپس مشتري با دفتر مربوطه تماس گرفته شماره حساب شركت را دريافت و پس از واريز وجه با تحويل اصل فيش و ارايه كارت شناسايي چك را دريافت و اشتراك نيز فعال مي گردد.



 

  • پذیرش واحد کارت طلایی جهت خودروی تصادفی چگونه انجام می گیرد؟

پاسخ: جهت اخذ نوبت به سالن پذیرش نمایندگی (سرپرست کارت طلایی) مراجعه نموده و فرمهای مربوط به پذیرش را دریافت نمایید.

 

 

 

  • خدمات تحت پوشش كارت طلايي شامل چه مواردي مي شود؟

پاسخ: هزينه هاي مربوط به صافكاري و نقاشي بدون كروكي تا 15/000/000ريال

با گزارش پليس فقط برای رینگ و لاستیک و موارد قطعات سرقتی خودرو

با كروكي پليس بدون محدوديت مي باشد.

 

 

 

  •  جهت تمديد كارت طلايي بايد به كجا مراجعه نمود؟

پاسخ: واحد فروش نمایندگی  33565148(توضیحات بیشتر)

 

 

 

  •  در صورت بروز تصادفات خودروهايي كه داراي كارت طلايي مي باشند، بايد به چه طريق عمل نمود؟

 پاسخ: با شماره 096440 تماس گرفته و ثبت گردد.(توضیحات بیشتر)

 

 

 

 

  • در صورت بروز سرقت خودرو يا قطعات جانبي خودروهاي داراي كارت طلايي بايستي به چه طريق عمل نمود؟

پاسخ: با شماره 096440 تماس گرفته و ثبت گردد .

 

 



  • هزينه توقف خودرو چگونه پرداخت مي گردد ؟

پاسخ: پس از اتمام تعميرات ، سند توسط نمايندگي به دفتر مربوطه تحويل و پس از تاييد مشتري ميتواند با مراجعه به يكي از شعب بانك سپه با ارايه كارت ملي مبلغ را دريافت نمايند . (توجه فرماييد فقط هزينه به مالك قانوني پرداخت مي گردد )

 

 

 

  •  هزينه حمل خودرو و سرنشينان خودرو چگونه پرداخت مي گردد ؟

   پاسخ: طي تماس با شماره سراسري 096440 اطلاعات خودرو را اعلام نموده درصورتيكه امكان حمل توسط شركت وجود نداشته باشد مشتري مي تواند با دريافت دستوركار (حمل توسط مشتري ) خودرو را حمل نموده و سپس با ارايه فاكتور معتبر و كپي كارت شناسايي مالك  ، كپي كارت ماشين و شماره حساب مالك هزينه را طبق تعرفه دريافت كند ( هزينه به مالك قانوني تعلق مي گيرد)جهت حمل سرنشينان نيز اطلاعات خودرو اعلام و دستوركار جهت حمل سرنشينان اخذ مي گردد ، سپس با ارايه فاكتور معتبر و كپي كارت شناسايي مالك  ، كپي كارت ماشين و شماره حساب مالك هزينه را طبق تعرفه دريافت كند .